01

Belgelerinizin Alımı

Öncelikli olarak çevirisi yapılacak belgeleriniz Ankara il sınırları içerisinde olmanız durumunda şirketimiz bünyesinde bulunan kuryelerimiz tarafından alınır. Türkiye genelinde ise çevirisi talep edilen belgelerinizi; e-posta, faks, kargo, WhatsApp vb. iletişim yolları ile teslim edebilir ve yine çevirisi tamamlanan belgelerinizi talep ettiğiniz şekilde teslim alabilirsiniz. Ayrıca web sitemiz üzerinden çevirileriniz için online fiyat teklifi alabilirsiniz.
02

Teklif Aşaması

Tercüme yapılacak belgelerinize ilişkin fiyat teklifinin alınma sürecidir. Fiyat teklifi verilirken hedef dil, içerik, konu, karakter veya kelime sayımı baz alınmaktadır. Teslim süresi, karakter / kelime sayımına bağlı olarak tespit edilir. Onayınıza istinaden tercüme işleminiz başlatılmaktadır. Sunmuş olduğunuz her bir teklif, karşılıklı yapılan bir anlaşma niteliğindedir.
03

Tercüme Takip Sistemi

Bu aşama, fiyat teklifinden sonraki en önemli süreçtir. Firmamızca geliştirilen Tercüme Takip Sistemimiz (TTS) tarafından tercümenize özel bir referans numarası atanır. Ayrıca bu referans numarası, Tercüme Takip Sistemimizden (TTS) anında e-posta aracılığıyla ve dilediğiniz takdirde de SMS aracılığıyla cep telefonunuza gönderilir.
04

Tercüman Seçimi

Dikkat edilmesi gereken en temel nokta, çevirisi istenilen metnin incelenerek, proje yöneticilerimiz tarafından konusuna hâkim tercümana yönlendirilmesidir.
05

IOS ve Android Uygulama Desteği

Tarafınıza özel olarak belirlenen referans numarası ile mobil uygulamamız üzerinden tercümenizin durumunu online olarak sorgulatabilirsiniz. Android ve IOS işletim sistemlerine uygun uygulamamızı Google Play Store ve Apple Store’dan indirebilirsiniz.
06

Kontrol Süreci

Tercümesi tamamlanan belgeleriniz, sadece kontrol işini yapan tercümanlarımıza iletilir. Belge baştan sonra dikkatli bir biçimde kontrol edilir. Belirtilen tarihte eksiksiz, kaliteli ve orijinal belge ile birebir olarak aynı sayfa düzeni ile teslim edilir.
07

Onay Süreci

Kontrol ve sayfa düzeni işlemlerinin tamamlanmasının ardından “TTS” Tercüme Takip Sistemimizde kayıtlı bulunan talep etmiş olduğunuz onay işlemleri başlatılır. Onay gerekmemesi durumunda mail ile Word veya ilk başta talep etmiş olduğunuz formatta hazırlanabilir. Ayrıca talep edilmesi durumunda kaşeli ve ıslak imzalı şekilde çeviriniz tarafınıza ulaştırılır.
08

Resmi Onay Süreci

Talep edilmesi halinde ücretsiz olarak resmi onay işlemleriniz tarafımızdan takip edilmektedir. Noter, apostil, Dışişleri ve konsolosluk onayları yaptırılarak belgeniz, bünyemizde bulunan kuryelerimiz veya kargo ile tarafınıza teslim edilmektedir.
09

Yapılan İşin Gizli Tutulması

Tercüme sürecinde belgeniz teslim alındıktan sonra talep edilmesi durumunda gizlilik anlaşması yapılır. Şirketimizle bir Gizlilik Sözleşmesi imzalamak için lütfen nettercumehizmetleri@gmail.com veya info@nettercume.com.tr adresinden Gizlilik Sözleşmesi formu talep edebilirsiniz.
10

Tercümelerin Arşivlenmesi

Tercümelerinizin tekrar talebi halinde ek bir ücret talep etmeden tarafınıza iletmekteyiz. Yaptırılan çeviriler hakkında hiçbir şekilde bilgi ve belge vermemeyi; çevirilerinizi sizlerden yazılı bir izin gelmediği takdirde, amacı dışında kullanmayacağımızı taahhüt ederiz.
11

Ödeme Süreci

Ödemelerinizi fatura karşılığında banka havalesi ya da elden yaparak gerçekleştirebilirsiniz. Faturalarınız tarafınıza e-posta (taranmış), kargo ya da bünyemizdeki kuryeler tarafından teslim edilir.
12

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti firmamızın öncelikli prensibidir. Gönderilen her iş bir proje niteliğinde olup, her projeyi başarı ile tamamlayarak memnuniyetinizi kazanmayı ve sizlerle gelecekte de birlikte çalışmayı hedef edinmekteyiz.
TOP